Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A nyúlon túl

 

Friss topikok

  • Raven1975: Micsoda formás combok és kerek alvázak sőt, véleményem szerint hibátlanok! 10+++! (2022.06.01. 17:03) mz0109
  • Raven1975: Formás combúak, kerek mellűek, kerek fenekűek, tökéletesek és b@romi jók! 10+++! (2022.06.01. 16:53) mz0125
  • Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Csodálatosak!! :P:P (2022.05.30. 20:07) mz0118
  • Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Gyönyörűek!! :P:P (2022.05.30. 20:07) mz0119
  • Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Szépek! :P (2022.05.30. 20:06) mz0114

Elméletek

2008.11.04. 07:47 co2

E.mailen érkezett, a szerző jól összeszedte:

1. számú elmélkedés

Képzelj el egy darab svájci sajtot, amely tele van lyukakkal. Minél több a sajt, annál több a lyuk. Minden lyuk helyet foglal, ott is lyuk van, ahol a sajt lehetne. Tehát minél több a lyuk, annál kevesebb a sajt. Minél több a sajt, annál több a lyuk, ezzel együtt kevesebb a sajt.

KÖVETKEZTETÉS: Minél több a sajt, annál kevesebb a sajt.
2. számú elmélkedés

Ki korán kel, aranyat lel. Ki korán kel, délután alszik. Aki délután alszik, az éjjel nem alszik. Aki éjjel nem alszik, az mulatni megy.

KÖVETKEZTETÉS: Aki éjjel mulat, az aranyat lel.

3. számú elmélkedés

Az Isten a szerelem. A szerelem vak. Stevie Wonder vak.

KÖVETKEZTETÉS: Stevie Wonder az Isten.

4. számú elmélkedés

Azt mondták, hogy senki vagyok. Senki nem tökéletes. Tehát én tökéletes vagyok. Csakhogy: egyedül az Isten tökéletes. Ebből az következik, hogy én vagyok az Isten. De ha Stevie Wonder az Isten, akkor én vagyok Stevie Wonder.

KÖVETKEZTETÉS: A picsába, vak vagyok!


5. számú elmélkedés

Ha túlzásba visszük az alkoholt, akkor berúgunk. Ha berúgunk, akkor alszunk. Ha alszunk, nem követünk el bűnöket. Ha nem követünk el bűnüket, akkor a mennybe jutunk.

KÖVETKEZTETÉS: Ha a mennybe akarunk kerülni, be kell előtte rúgnunk.


6. számú elmélkedés

Gondolkodom, tehát vagyok. A buta szőkék nem gondolkodnak, tehát nincse-nek. A haverom erre azt mondta ő intelligens szőkével jár. Ha egy intelligens szőke a haverommal jár, akkor az buta. De buta szőkék nem léteznek, így a haverom sem jár senkivel.

KÖVETKEZTETÉS: A haverom buzi.

7. számú elmélkedés

Aki dolgozik, nincs ideje semmire. A naplopóknak van idejük mindenre. Az idő pénz. Tehát a naplopóknak van pénzük.

KÖVETKEZTETÉS: Ha azt akarom, hogy legyen pénzem, nem szabad dolgoznom.


8. számú elmélkedés

Az alkohol megöli az agysejteket. Azok a leggyengébb agysejtek, amiket megöl az alkohol. Ha a gyenge agysejtek elpusztulnak, csak az erős, okos agysejtek maradnak.

KÖVETKEZTETÉS: Minél többet iszom, annál intelligensebb leszek.


9. számú elmélkedés

Minél többet iszom, annál részegebb vagyok. Minél részegebb vagyok, annál kevesebbet iszom.

KÖVETKEZTETÉS: Minél többet iszom, annál kevesebbet iszom.

Szólj hozzá!

Címkék: elméletek

A bejegyzés trackback címe:

https://anyulontul.blog.hu/api/trackback/id/tr75747464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása