Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A nyúlon túl

 

Friss topikok

  • Raven1975: Micsoda formás combok és kerek alvázak sőt, véleményem szerint hibátlanok! 10+++! (2022.06.01. 17:03) mz0109
  • Raven1975: Formás combúak, kerek mellűek, kerek fenekűek, tökéletesek és b@romi jók! 10+++! (2022.06.01. 16:53) mz0125
  • Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Csodálatosak!! :P:P (2022.05.30. 20:07) mz0118
  • Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Gyönyörűek!! :P:P (2022.05.30. 20:07) mz0119
  • Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Szépek! :P (2022.05.30. 20:06) mz0114

Morbid dekoráció

2008.01.27. 14:41 Brainless

Sajnálatos módon a tegnap délutánt és az estét az egyik keleti nagyvárosunk kórházában a sürgősségi gyermekosztályon töltöttem. Mielőtt bárkinek eszébe juthatna, nem, nem én vagyok a beteg. Legalábbis nem úgy. Agyilag tényleg 8 vagyok, és az elmémmel sincs minden rendben. De sebaj! Ez nem fáj, és ráadásul büszke is vagyok rá! A párom keresztlányát vittük, mert szegénykém tiszta láz és kiütés volt. Infulhencia (mint ahogy egy ismerősöm mondaná) fűszerezve egy tuti kis 39 fokos, csillapíthatatlan szombat esti lázzal járó, torokgyulladással és az egész kis testét elborító lila kiütésekkel, amiket a sok gyógyszartól szedett össze. Egy szó, mint száz, tiszta pánik az egész család, sírás-rívás, mileszmostistenem, stb. Hozzáteszem teljesen érthető. Szegény 3 éves kislánynak egy rossz szava sem volt. Leülünk a váróteremben, a hátsó sorban. Mint a moziban, a legjobb hely. Mindent látni. Szegény kislány csak pislog és les kifelé a fejéből. Próbáljuk egy kicsit lefoglalni, hogy gyorsabban teljenek a nagy pánikkal telő percek:
-Fannika! Kérsz csokit?
-Fannika! Kérsz kakót?
-Fannika! Kérsz akármit?
Egyszer csak anyuka rálel valamire:
-Fannika! Odanézz! Macik meg nyuszik. Nézd milyen aranyosak!
A vélt irányba fordítom a fejem és enyhén meglepve, próbálom felfedezni az eleddig számomra fel nem fedezett lényeket. Természetesen nem vártam, hogy élő nyuszik szökkelnek keresztbe-kasul a várótermen, vagy kisebb feketemedvék ágaskodnak hátsó lábukon játékosan a kávéótomata (mert itt így mondják) előtt, de amit láttam azért letaglózott rendesen. Nem azért, mert szép nagy 50 centi körüli plüss nyuszik és macik voltak, sőt még csak nem is azért, mert nem 1-1 volt belőlük, hanem azért, mert egytől egyig kivétel nélkül a nyakuknál fogva egy-egy kötélen lógtak a mennyezetről. Hirtelen se köpni, se nyelni nem tudtam, csak annyit mondtam: Fakk.
Azért végül csak hű maradtam beteges elmémhez és hozzátettem:
Biztos nem sikerült felvidítaniuk a beteg gyerekeket.
A nap fénypontja volt ez a pillanat. Az egyébként pánikoló és könnyeikkel küszködő családtagok, miután asszociatív képességeik felszínre kerültek, tovább hullajtották könnyeiket, de most már a nevetéstől.
Ma délután sajnos megyek vissza, mert Fannikát benntartották és megpróbálok készíteni egy fotót. És íme:



2 komment

Címkék: humor kórház morbid abszurd influenza

A bejegyzés trackback címe:

https://anyulontul.blog.hu/api/trackback/id/tr37313536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Brainless · anyulontul.blog.hu 2009.08.10. 16:01:54

@Sziasztok8: Nem is! :P Én vájár gyerek vagyok.
Nem én hívom kávé ótomatának. :D
De annyiban igazad van, hogy mindez Nyíregyházán történt. ;)
süti beállítások módosítása